Gwarancja, Reklamacja, Serwis

 W jaki sposób poprawnie skorzystać z gwarancji?

 

Aby zgłosić uszkodzenie z tytułu gwarancji w naszym sklepie należy:

1. Przygotować dowód zakupu (oryginał paragonu fiskalnego, ksero faktury VAT lub innego dokument jednoznacznie potwierdzającego zakup)

2. Wydrukować i czytelnie wypełnić formularz PDF icon (znacząco przyspiesza całą procedurę)

3. Przygotować produkt do wysyłki (pamiętaj o bezpiecznym zapakowaniu przesyłki)

4. Wysłać wymienione powyżej dokumenty oraz produkt na adres sklepu:

DrumCenter - Sklep Perkusyjny
"SERWIS"
ul. Św. Floriana 6A
85-030 Bydgoszcz

 

Przed zgłoszeniem uszkodzenia z tytułu gwarancji oraz w razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym serwisem: 
serwis@drumcenter.pl lub (52) 379 35 58

 

Jaki okres gwarancji obowiązuje na produkty sprzedawane w sklepie?

 

Produkty sprzedawane w sklepie DrumCenter.pl pochodzą z legalnych i oficjalnych źródeł i objęte są gwarancją producenta / importera obowiązującą na terenie Polski.

Szczegółowe warunki realizacji gwarancji jak i okresu na jaki zostaje gwarancja udzielona są określone w karcie gwarancyjnej wydanej przez importera / producenta lub na karcie towaru. Zwykle okres gwarancji ustalany przez producenta/dystrybutora wynosi 24 miesiące.

Korzystanie z gwarancji nie wyklucza zapisów ustawy o niezgodności towaru z umową pamiętając o tym iż postępowanie gwarancyjne i zgłoszenie niezgodności towaru z umową nie mogą toczyć się jednocześnie.

 

Szczegółowe warunki gwarancji na talerze perkusyjne

1. Talerze perkusyjne sprzedawane w DrumCenter poddawane są dwukrotnej kontroli jakości: zaraz po dostawie od dystrybutora danej marki oraz przed zapakowaniem paczki przy sprzedaży wysyłkowej lub w obecności klienta przy zakupie towaru na miejscu w sklepie. Posiadamy bardzo wysokie wymagania jakościowe, często przewyższające kontrolę u producenta. Talerze nie spełniające wymogów jakościowych nie są wprowadzane do sprzedaży.

2. Egzemplarze talerzy poddane maszynowej jak i ręcznej obróbce mogą posiadać cechy wynikające z procesu produkcyjnego (obróbka, toczenie, kucie, polerowanie), nie mające wpływu na brzmienie i wytrzymałość instrumentu. Dodatkowo do takich cech zaliczają się także drobne przebarwienia, ślady po palcach i wypolerowany z dwóch stron otwór (efekt uchwytu tokarskiego). Tego typu cechy nie są wadami i nie obniżają właściwości brzmieniowych. Tym samym nie mogą być podstawą do reklamacji.

3. Dystrybutorzy lub producenci udzielają supportu gwarancyjnego lub prawa wymiany w stosunku do sprzedawanych marek na okres:
  • Sabian – 24 miesiące (nie przedłuża się – okres liczony od daty zakupu)
  • Zildjian – 24 miesiące (nie przedłuża się – okres liczony od daty zakupu - wyłącznie pęknięcia po toczeniu)
  • Istanbul Agop – 24 miesiące (nie przedłuża się – okres liczony od daty zakupu)
  • Istanbul Mehmet - 24 miesiące (nie przedłuża się - okres liczony od daty zakupu)
  • Paiste – 24 miesiące (przedłuża się)
  • Meinl – 24 miesiące (przedłuża się)
  • Stagg – 24 miesięcę (nie przedłuża się – okres liczony od daty zakupu)
 
4. Reklamacji nie podlegają:
-  uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania sprzętu
-  uszkodzenia powstałe w skutek upadku, nadepnięcia, zmiażdżenia
-  uszkodzenia typu keyhole lub pęknięcia promieniste wewnątrz otworu
-  uszkodzenia  na krawędzi talerza (pęknięcia lub wgniecenia)
-  wielokrotne pęknięcia wskazujące na użytkowanie talerza po powstaniu uszkodzenia.
 
5. Nawiercanie otworów, własnoręczne nitowanie, cięcie krawędzi lub inne czynności ingerujące w strukturę talerza skutkują automatyczną utratą gwarancji lub prawa do wymiany.
 
6. Gwarancja lub prawo wymiany producenta lub dystrybutora tyczy się tylko wad materiałowych lub produkcyjnych z wyjątkiem uszkodzeń wymienionych powyżej. 

7. Gwarantem jest zawsze producent lub dystrybutor, nie sprzedawca

8. Gwarancja lub prawo wymiany nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. 

9. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów klient, który nabył towar za pośrednictwem internetu ma prawo do jego zwrotu w ciągu 10 dni bez podania przyczyny. O szczegóły zapytaj sprzedawcę. Prawo zwrotu nie przysługuje klientom nabywającym talerze w sklepie stacjonarnym.

10.  Instrukcja obsługi jak i szczegółowe warunki zawsze są załączane do sprzedawanego talerza, a  wszelkie zgłoszenia muszą odnosić się do zawartych w nich warunków i postanowień.   

Czym jest odpowiedzialność sprzedawcy za "niezgodność towaru z umową"?

Sklep DrumCenter.pl ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r.

W przypadku sprzedaży nie stanowiącej sprzedaży konsumenckiej wyłącza się przepisy zawarte w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.

W przypadku występowania z tytułu niezgodności towaru z umową, reklamowany towar wraz z odpowiednim pismem, określającym rodzaj niezgodności, oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań należy przesłać na adres naszej firmy.

pixel