Dostawa

 << powrót

 

Jakie są formy dostawy i ich koszt?

Jaki jest czas dostarczenia zamówienia?

Doręczono mi niekompletną przesyłkę. Co zrobić?

Czy adres dostawy może różnić się od tego z rachunku?

Czy mogę otrzymać dostawę przesyłki w określonym przeze mnie dniu?

Co się stanie, jeśli w czasie dostarczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?

Co robić, jeśli przesyłka została uszkodzona w transporcie?

Jak DrumCenter.pl pakuje przesyłki?   

 

do góry Jakie są formy dostawy i ich koszt?

 

 

 

 


DPD Logo

Kurier DPD

przedpłata 14,00 zł
pobranie 19,00 zł

 

 


 DPD Logo

Paczkomaty InPost


Maksymalnalny rozmiar paczki:
41x38x64 cm

Jeśli zamówienia nie zmieści się w maksymlanym
gabarycie dla tej formy zostanie ona
zmieniona na inną a klient poinformowany

przedpłata 11,00 zł  

 

Na chwilę obecną nasz sklep korzysta z usług firmy kurierskiej DPD i InPost Paczkomaty


Na wagę paczki składa się waga produktów + waga wypełnienia +  waga opakowania.

 

Darmowa dostawa obowiązuje od 299 zł, niezależnie od formy płatności i formy wysyłki.

 

 

do góry  Jaki jest czas dostarczenia zamówienia?

 

Czas dostarczenia zamówienia do klienta, to  

czas przygotowania zamówienia + czas realizacji zamówienia  (zależny od wybranej formy wysyłki).

- DPD : zazwyczaj 24h/48h (w dni robocze) od momentu nadania przesyłki
- Paczkomaty InPost: zazwyczaj 2 dni robocze od momentu nadania.

 

Czas przygotowania zamówienia to czas, jaki sklep potrzebuje na skompletowanie zamówienia i przygotowania przesyłki (dotyczy pobrania). W przypadku przedpłaty na konto czas realizacji zamówienia liczony jest dopiero od momentu zaksięgowania pełnej należności na naszym koncie.

Czas realizacji zamówienia to okres czasu, w którym przesyłka pokonuje trasę od momentu jej fizycznego wysłania (wyjścia z magazynu) do momentu jej doręczenia.

Wszelkie powyższe terminy doręczeń i realizacji są orientacyjne i w wypadku wystąpienia zdarzeń losowych mogą ulec zmianie.

 

do góry  Doręczono mi niekompletną przesyłkę. Co zrobić?

 

Przed odebraniem przesyłki prosimy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę oraz stan opakowania. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone w sposób umożliwiający wyjęcie jakiegoś produktu, należy nie przyjmować przesyłki oraz skontaktować się jak najszybciej ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. W przypadku przesyłki kurierskiej odmówić przyjęcia przesyłki oraz jeśli to możliwe sporządzić protokół szkody przy kurierze.

 

Jeśli opakowanie przesyłki nie nosi śladów uszkodzenia i ingerencji w zawartość, a mimo to brakuje produktu ujętego na dokumencie zakupu, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Dysponujemy systemem, który pozwala nam w prosty sposób określić, co stało się z brakującym elementem.

 

W przypadku przesyłek kurierskich, w skład których wchodzi kilka paczek (kartonów), a zostanie doręczona tylko ich część, prosimy o cierpliwość, gdyż kurier zapewne je dowiezie. W firmie DPD każda paczka (karton) ma swój indywidualny numer. Aby sprawdzić gdzie znajduje się brakujący karton należy wejść na stronę DPD i sprawdzić tracking przesyłki, wpisując numer listu przewozowego otrzymanego podczas potwierdzenia wysyłki.

 

Przed kontaktem z nami w sprawie braków prosimy o dokładne sprawdzenie zawartość przesyłki i wszystkich jej zakamarków.

 

do góry  Czy adres dostawy może różnić się od tego z rachunku?

 

Tak, adres dostawy możemy być inny niż dane na rachunku. W tym celu należy podczas podawania danych adresowych wypełnić zaznaczony na poniższym rysunku zieloną ramką formularz. Dokument zakupu zostanie wystawiony na dane zamawiającego, a przesyłka zostanie wysłana na dane podane w formularzu "adres dostawy".

 

Jeśli adres wysyłki jest taki sam, jak dane zamawiającego, należy zaznaczyć pole "wysyłka na adres zamawiającego".

 

adres wysyłki

 

Klienci posiadający u nas swoje konto (profil) mogą dowolnie operować swoimi danymi zamawiającego i danymi do wysyłki. Klient może przypisać do swojego konta (profilu) kilka adresów do wysyłki i zawsze ustawiać jako bieżący ten, który w danym momencie jest odpowiedni.

Aby zmienić adres dostawy lub dane zamawiającego należy zalogować się do sklepu, a następnie w panelu sterowania kontem wybrać opcję "Dane osobowe".

 

 

do góry  Czy mogę otrzymać dostawę przesyłki w określonym przeze mnie dniu?

 

Sklep DrumCenter.pl nie prowadzi usługi doręczania przesyłek w konkretnym dniu i konkretnej godzinie z uwagi na to, że nie jest bezpośrednim doręczycielem przesyłek.

Wszystkie nasze przesyłki realizowane są przez zewnętrzne firmy takie, jak InPost i DPD. Nie mamy zatem możliwości fizycznego dopilnowania, aby przesyłka dotarła w określonym dniu i o określonej godzinie.

Przesyłki kurierskie zazwyczaj dostarczane są następnego dnia roboczego po ich wysłaniu, można więc zaplanować przybliżony termin doręczenia.

 

 

do góry   Co się stanie, jeśli w czasie dostarczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?

 


Przesyłka kurierska DPD


W przypadku, kiedy wysyłka realizowana była przy pomocy firmy kurierskiej DPD, kurier po nieudanej próbie doręczenia powinien zostawić awizo i próbować skutecznie doręczyć przesyłkę dnia następnego. Kurier może też skontaktować się z odbiorcą przesyłki telefonicznie na wskazany na liście przewozowym numer telefonu. Pamiętać należy, że kurier nie ma w obowiązku telefonowania do Państwa. Jeżeli zostawione zostało awizo, należy skontaktować się z numerem telefonu na nim podanym (powinien to być bezpośredni numer telefonu kuriera) i umówić się na kolejną próbę doręczenia.


Może się zdarzyć, że kurier nie zostawi awiza i nie będzie się z Państwem kontaktował telefonicznie. W takim wypadku należy odszukać najbliższą placówkę DPD i zadzwonić na nią podając numer listu przewozowego (otrzymany mailem w potwierdzeniu wysłania) z zapytaniem o termin kolejnej próby doręczenia.


DPD podejmuje tylko dwie próby doręczenia. Kiedy próby będą nieskuteczne, przesyłka wraca do nadawcy.

 

 

 

do góry  Co robić, jeśli przesyłka została uszkodzona w transporcie?

 

Jeśli dostarczona przesyłka nosi ślady uszkodzeń mechanicznych lub ingerencji w jej zawartość,  przesyłki nie należy przyjmować. Odmawiając przyjęcia przesyłki należy na liście przewozowym dać adnotację "odmowa przyjęcia - uszkodzona przesyłka".

 

W przypadku, kiedy przesyłka została już odebrana, a list przewozowy podpisany, prosimy ją otworzyć przy kurierze i sprawdzić, czy wszystko się zgadza, a w przypadku uszkodzenia prosimy w miarę możliwości o spisanie protokółu szkody z kurierem. Protokół szkody ułatwia nam późniejsze dochodzenie swoich praw z firmą spedycyjną.

 

W obu przypadkach prosimy także niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą.

 

 

do góry  Jak DrumCenter.pl pakuje przesyłki?

 

Wszystkie wysyłane przez nas przesyłki są starannie pakowane.

 

Mamy różne procedury pakowania w zależności od rodzaju towaru jak i spedytora, którym są wysyłane. Wszystkie one oparte są na naszych doświadczeniach.

 

Bezpieczeństwo przesyłki stawiamy na pierwszym miejscu, a nasze paczki docierają w całości.

 

Dodatkowo przesyłki w większości przypadków owijane są czarną folią oraz zaklejane naszą firmową taśmą klejącą.

 

Dysponujemy też w naszym magazynie maszynami do tworzenia wypełniaczy kartonowych i papierowych oraz dedykowanymi opakowaniami do niektórych grup produktów.

pixel