Koszty przesyłkiOpineoCertyfikst SSLZwrot 14 dni10 lat na rynku
Zamówienia

<< powrót

 

Jak kupować? - Instrukcja obsługi sklepu w skrócie

Czy muszę potwierdzić swoje zamówienie?

Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

Czy aby złożyć zamówienie muszę się zarejestrować?

Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

 

 

do góry Jak kupować? - Instrukcja obsługi sklepu w skrócie

 

Dodaj wybrany produkt do koszyka klikając w spisie produktów lub karcie produktu 
Dodaj do koszyka


Zobacz swój koszyk klikając w prawym górnym rogu. Teraz możesz zmienić liczbę sztuk, opróżnić koszyk lub powrócić do zakupów.


Krok 1 - Twój koszyk - po dodaniu wszystkich produktów do koszyka kliknij 
Następny krok

Krok 2  Podaj dane kontaktowe lub zaloguj się (konto zostaje założone automatycznie)
Następny krok

Krok 3 Wybierz sposób płatności oraz dostawy oraz kliknij
Następny krok

Krok 4 - Sprawdź poprawność danych i złóż zamówienie klikając 
Złóż zamówienie


Na ekranie wyświetlone zostanie potwierdzenie złożonego zamówienia, które zostanie też automatycznie wysłane przez nas mailem.



Informacje dodatkowe:

Dodaj do koszyka - Produkt dostępny, który można dodać do koszyka

Dodaj do koszyka - Produktów niedostępny, którego nie można dodać do koszyka



do góry Czy muszę potwierdzić swoje zamówienie?


Zamówienia w sklepie DrumCenter.pl nie wymagają potwierdzenia.

 

W niektórych przypadkach obsługa sklepu wysyła na wskazany adres mailowy prośbę o potwierdzenie zamówienia z linkiem aktywującym. Należy go kliknąć co jest równoznaczne z jego potwierdzeniem.



do góry Jak wygląda proces realizacji zamówienia?


W skrócie wygląda to tak:


1. Przyjęcie zamówienia.

2. W przypadku przelewu oczekiwanie na zaksięgowanie wpłaty. W przypadku pobrania pkt. 3.

3. Przygotowanie dokumentów i zlecenie wysyłki

4. Wysyłka


Klient jest informowany o każdej operacji wykonywanej przez obsługę sklepu poprzez różne statusy zamówienia i informacje dotyczące np. płatności.

 

Po wysyłaniu zamówienia klient otrzymuje drogą mailową pełną informację o przesyłce, którą zrealizowaliśmy łącznie z numerem nadania i rodzajem spedytora.


 

do góry Czy aby złożyć zamówienie muszę się zarejestrować?


Rejestracja w naszym sklepie wykonywana jest automatycznie. Wystarczy wypełnić formularz a system automatycznie wygeneruje login i hasło. Na wskazany w formularzu adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z loginem oraz hasłem.

 

Obsługa naszego sklepu nie widzi haseł klientów.

 

 

do góry Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

 

Status zamówienia mogą śledzić tylko zarejestrowani użytkownicy strony drumcenter.pl.

Login i hasło wysłaliśmy mailem podczas pierwszego zamówienia

 

1. Zaloguj się

Zaloguj się

 

 

2.Kliknij "Sprawdź stan przesyłki" a zostanie wyświetlona lista ze wszystkimi zamówieniami które są aktualnie w toku.

 

Sprawdź stan przesyłki

 

 

Tak wygląda skrótowa lista zamówień, aby podejrzeć szczegóły danego zamówienia należy kliknąć "więcej..."

 

 

Stan przesyłki - Lista

 

Spis zamówień można także podejrzeć z profilu konta. Po zalogowaniu kliknąć button "Twoje konto", a następnie w panelu sterownia wybrać "Bieżące zamówienia"

 

 

Sprawdź stan przesyłki

 

 

Wygląd statusu zamówienia:

 

 

Szczegóły zamówienia DrumCenter

 

Lista i objaśnienie podstawowych statusów:

 

Przyjęte - Zamówienie przyjęte do realizacji i oczekuje na rozpatrzenie


Wysłane - Zamówienie zostało wysłane (fizycznie opuściło nasz magazyn)


Oczekujemy na wpłatę - Oczekujemy na przelew lub wpływ środków z innej formy przedpłaty


Realizowane - Twoje zamówienie zostało przyjęte i jest w trakcie realizacji


Gotowe do wysłania - Twoje zamówienie jest już spakowane i oczekuje na odbiór kuriera


Połączone - Kilka Twoich zamówień zostało połączone w jedno


Wstrzymane
- Wstrzymaliśmy realizację Twojego zamówienia (brak potwierdzenia, brak wpłaty itp.)


Odrzucone
- Zamówienie w którym podane są fikcyjne dane, brak wpłaty, brak potwierdzenia, brak reakcji itp.

Anulowane
- Zamówienie, które zostało anulowane na Twoją prośbę

 

 

do góry Czy mogę anulować swoje zamówienie?

 

Zamówienie można anulować tylko i wyłącznie w momencie kiedy jego status nie wskazuje na jego pełną realizację lub wysłanie. W takim wypadku należy niezwłocznie skontaktowac się z obsługą sklepu DrumCenter.

 

Zamówienia o statusie "gotowe do wysłania" i "wysłane" nie mogą zostać anulowane.

Ilość: 0 szt.
Suma: 0.00
Obserwujesz: (0)
Raty
DrumCenter Bydgoszcz na Facebooku DrumCenter Bydgoszcz na Youtube DrumCenter Bydgoszcz na Instagramie

Mobilna wersja sklepu

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij