Koszty przesyłkiOpineoCertyfikst SSLZwrot 14 dni10 lat na rynku
Gwarancja, reklamacja, zwrot

<< powrót

 

Jaki okres gwarancji obowiązuje na produkty sprzedawane w sklepie?

W jaki sposób poprawnie złożyć reklamację?

Czy na każdy zakupiony produkt otrzymam pisemną gwarancję?

Czy mogę wysłać reklamowany produkt bez wcześniejszego uzgodnienia z DrumCenter.pl?

Na jaki adres mam wysłać reklamację / zwrot ?

Na czym polega i jak wygląda zwrot towaru w ciągu 14 dni?

Czym jest odpowiedzialność sprzedawcy za "niezgodność towaru z umową"? 

Szczegółowe warunki gwarancji talerzy perkusyjnych

 

 

do góry Jaki okres gwarancji obowiązuje na produkty sprzedawane w sklepie?

 

Produkty sprzedawane w sklepie DrumCenter.pl pochodzą z legalnych i oficjalnych źródeł i objęte są gwarancją producenta / importera obowiązującą na terenie Polski.

 

Szczegółowe warunki realizacji gwarancji jak i okresu na jaki zostaje gwarancja udzielona są określone w karcie gwarancyjnej wydanej przez importera lub producenta (Tyczy się produktów do których została wydana karta gwarancyjna.).

 

Zwykle okres gwarancji ustalany przez producenta/dystrybutora wynosi 12 lub 24 miesiące.

 

Korzystanie z gwarancji nie wyklucza zapisów ustawy o niezgodności towaru z umową pamiętając o tym iż postępowanie gwarancyjne i zgłoszenie niezgodności towaru z umową nie mogą toczyć się jednocześnie.

 

 

 

 

do góry W jaki sposób poprawnie skorzystać z gwarancji?

 

Aby zgłosić uszkodzenie z tytułu gwarancji w naszym sklepie należy:

 

1. Skompletować dokumenty:


a) dowód zakupu (oryginał paragonu fiskalnego lub ksero faktury VAT)
b) karta gwarancyjna (oryginał podpisanej karty gwarancyjnej - jeśli została wydana)

2. Wydrukować i czytelnie wypełnić formularz PDF icon

 

3. Przygotować reklamowany produkt do wysyłki (pamiętaj o dobrym zapakowaniu przesyłki)

 

4. Wysłać wymienione powyżej dokumenty oraz produkt na adres sklepu

DrumCenter - Sklep Perkusyjny
"SERWIS"
ul. Koperkowa 17
86-031 Osielsko (k. Bydgoszczy) 

 

Przed zgłoszeniem uszkodzenia z tytułu gwarancji oraz w razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym serwisem:
serwis@drumcenter.pl lub (52) 379 35 58

 

 

do góry Czy na każdy zakupiony produkt otrzymam pisemną gwarancję?

 

Nie. Karty gwarancyjne zawierają tylko te produkty do których producent lub dystrybutor takową kartę gwarancyjną dołączył. DrumCenter dysponuje też swoimi kartami gwarancyjnymi, które są dodawane do produktów tego wymagających.

 

 

do góry Czy mogę wysłać produkt bez wcześniejszego uzgodnienia z DrumCenter.pl ?

 

Tak, jednak przed zgłoszeniem uszkodzenia z tytułu gwarancji oraz w razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym serwisem:
serwis@drumcenter.pl lub (52) 379 35 58.

 

 

do góry Na jaki adres mam wysłać reklamację / zwrot ?

 

DrumCenter - Sklep Perkusyjny
"SERWIS"
ul. Koperkowa 17
86-031 Osielsko (k. Bydgoszczy) 

 

 

do góry Na czym polega i jak wygląda zwrot towaru w ciągu 14 dni?

 

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.


Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz tutaj

Formularz zwrotu znajdziesz tutaj (plik PDF)

 


 

do góry Czym jest odpowiedzialność sprzedawcy za "niezgodność towaru z umową"?

 

 

Sklep DrumCenter.pl ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r.

 

W przypadku sprzedaży nie stanowiącej sprzedaży konsumenckiej wyłącza się przepisy zawarte w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.

 

W przypadku występowania z tytułu niezgodności towaru z umową, reklamowany towar wraz z odpowiednim pismem, określającym rodzaj niezgodności, oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań należy przesłać na adres naszej firmy.

 

 

do góry Szczegółowe warunki gwarancji na talerze perkusyjne

 

 

1. Talerze perkusyjne sprzedawane w DrumCenter poddawane są dwukrotnej kontroli jakości: zaraz po dostawie od dystrybutora danej marki oraz przed zapakowaniem paczki przy sprzedaży wysyłkowej lub w obecności klienta przy zakupie towaru na miejscu w sklepie. Posiadamy bardzo wysokie wymagania jakościowe, często przewyższające kontrolę u producenta. Talerze nie spełniające wymogów jakościowych nie są wprowadzane do sprzedaży.



2. Egzemplarze talerzy poddane maszynowej jak i ręcznej obróbce mogą posiadać cechy wynikające z procesu produkcyjnego (obróbka, toczenie, kucie, polerowanie), nie mające wpływu na brzmienie i wytrzymałość instrumentu. Dodatkowo do takich cech zaliczają się także drobne przebarwienia, ślady po palcach i wypolerowany z dwóch stron otwór (efekt uchwytu tokarskiego). Tego typu cechy nie są wadami i nie obniżają właściwości brzmieniowych. Tym samym nie mogą być podstawą do reklamacji.



3. Dystrybutorzy lub producenci udzielają supportu gwarancyjnego lub prawa wymiany w stosunku do sprzedawanych marek na okres:
-  Sabian – 24 miesiące (nie przedłuża się – okres liczony od daty zakupu)
-  Zildjian – 24 miesiące (nie przedłuża się – okres liczony od daty zakupu)
-  Istanbul Agop – 24 miesiące (nie przedłuża się – okres liczony od daty zakupu)
-  Alchemy – 24 miesiące (nie przedłuża się – okres liczony od daty zakupu)
-  Orion – 24 miesiące Twister / 36 miesięcy inne (okres liczony od daty zakupu)
-  Amedia – 24 miesiące (nie przedłuża się – okres liczony od daty zakupu)
-  Paiste – 24 miesiące (przedłuża się)
-  Meinl – 24 miesiące (nie przedłuża się – okres liczony od daty zakupu)
-  Stagg – 12 miesięcy (nie przedłuża się – okres liczony od daty zakupu)
 
 
4. Reklamacji nie podlegają:
-  uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania sprzętu
-  uszkodzenia powstałe w skutek upadku, nadepnięcia, zmiażdżenia
-  uszkodzenia typu keyhole lub pęknięcia promieniste wewnątrz otworu
-  uszkodzenia  na krawędzi talerza (pęknięcia lub wgniecenia)
-  wielokrotne pęknięcia wskazujące na użytkowanie talerza po powstaniu uszkodzenia.
 
5. Nawiercanie otworów, własnoręczne nitowanie, cięcie krawędzi lub inne czynności ingerujące w strukturę talerza skutkują automatyczną utratą gwarancji lub prawa do wymiany.
 
6. Gwarancja lub prawo wymiany producenta lub dystrybutora tyczy się tylko wad materiałowych lub produkcyjnych z wyjątkiem uszkodzeń wymienionych powyżej. 


7. Gwarantem jest zawsze producent lub dystrybutor, nie sprzedawca


8. Gwarancja lub prawo wymiany nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. 


9. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów klient, który nabył towar za pośrednictwem internetu ma prawo do jego zwrotu w ciągu 10 dni bez podania przyczyny. O szczegóły zapytaj sprzedawcę. Prawo zwrotu nie przysługuje klientom nabywającym talerze w sklepie stacjonarnym.


10.  Instrukcja obsługi jak i szczegółowe warunki stanowią integralną część karty produktu / gwarancyjnej, a  wszelkie zgłoszenia muszą odnosić się do zawartych w nich warunków i postanowień.   

Ilość: 0 szt.
Suma: 0.00
Obserwujesz: (0)
Raty
DrumCenter Bydgoszcz na Facebooku DrumCenter Bydgoszcz na Youtube DrumCenter Bydgoszcz na Instagramie

Mobilna wersja sklepu

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij