Koszty przesyłkiOpineoCertyfikst SSLZwrot 14 dni10 lat na rynku
Dostawa

 << powrót

 

Jakie są formy dostawy i ich koszt?

Jaki jest czas dostarczenia zamówienia?

Doręczono mi niekompletną przesyłkę. Co zrobić?

Czy adres dostawy może różnić się od tego z rachunku?

Czy mogę otrzymać dostawę przesyłki w określonym przeze mnie dniu?

Co się stanie, jeśli w czasie dostarczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?

Co robić, jeśli przesyłka została uszkodzona w transporcie?

Jak DrumCenter.pl pakuje przesyłki?   

 

do góry Jakie są formy dostawy i ich koszt?

 

 


Poczta Polska

Paczka Priorytet

(usługa Kurier 48)
  do 30kg
(~3 dni robocze)


Poczta Polska

Paczka Priorytet
(usługa Kurier 48)
Odbiór w oddziale poczty
  do 30kg
(~3 dni robocze 

przedpłata 13,00 zł 12,00 zł
pobranie 18,00 zł 16,00 zł

 



DPD Logo

Kurier DPD

przedpłata 14,00 zł
pobranie 19,00 zł

 



 DPD Logo

Paczkomaty InPost


Maksymalnalny rozmiar paczki:
41x38x64 cm

Jeśli zamówienia nie zmieści się w maksymlanym
gabarycie dla tej formy zostanie ona
zmieniona na inną a klient poinformowany

przedpłata 10,00 zł  

 

Na chwilę obecną nasz sklep korzysta z usług firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej i InPost Paczkomaty

 

W niektórych przypadkach nie jest możliwe zrealizowanie zamówienia poprzez list polecony np. z racji gabarytu towaru określonego przez Pocztę Polską.

 

Przesyłki pocztowe realizujemy tylko i wyłącznie z opcją PRIORYTET. Nie realizujemy wysyłek za pomocą listów zwykłych niepoleconych. List polecony nie występuje przy płatności za pobraniem. Opcja przesyłki listowej poleconej możliwa jest przy maksymalnej wadze 0,5 kg.

Na wagę paczki składa się waga produktów + waga wypełnienia +  waga opakowania.

 

Darmowa dostawa obowiązuje od 299 zł, niezależnie od formy płatności i formy wysyłki.


 

do góry  Jaki jest czas dostarczenia zamówienia?


Czas dostarczenia zamówienia do klienta, to  

czas przygotowania zamówienia + czas realizacji zamówienia  (zależny od wybranej formy wysyłki).

- Poczta Polska Priorytet: zazwyczaj 1-3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. Przesyłki pocztowe realizowane są w poniedziałki i czwartki.
- DPD : zazwyczaj 24h/48h (w dni robocze) od momentu nadania przesyłki
- Paczkomaty InPost: zazwyczaj 2 dni robocze od momentu nadania.


Poczta Polska w swoim regulaminie zastrzega sobie możliwość realizacji przesyłek do 14 dni.

Czas przygotowania zamówienia to czas, jaki sklep potrzebuje na skompletowanie zamówienia i przygotowania przesyłki (dotyczy pobrania). W przypadku przedpłaty na konto czas realizacji zamówienia liczony jest dopiero od momentu zaksięgowania pełnej należności na naszym koncie.

Czas realizacji zamówienia to okres czasu, w którym przesyłka pokonuje trasę od momentu jej fizycznego wysłania (wyjścia z magazynu) do momentu jej doręczenia.

Wszelkie powyższe terminy doręczeń i realizacji są orientacyjne i w wypadku wystąpienia zdarzeń losowych mogą ulec zmianie.

 

do góry  Doręczono mi niekompletną przesyłkę. Co zrobić?

 

Przed odebraniem przesyłki prosimy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę oraz stan opakowania. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone w sposób umożliwiający wyjęcie jakiegoś produktu, należy nie przyjmować przesyłki oraz skontaktować się jak najszybciej ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. W przypadku przesyłki kurierskiej odmówić przyjęcia przesyłki oraz jeśli to możliwe sporządzić protokół szkody przy kurierze.

 

Jeśli opakowanie przesyłki nie nosi śladów uszkodzenia i ingerencji w zawartość, a mimo to brakuje produktu ujętego na dokumencie zakupu, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Dysponujemy systemem, który pozwala nam w prosty sposób określić, co stało się z brakującym elementem.

 

W przypadku przesyłek kurierskich, w skład których wchodzi kilka paczek (kartonów), a zostanie doręczona tylko ich część, prosimy o cierpliwość, gdyż kurier zapewne je dowiezie. W firmie DPD każda paczka (karton) ma swój indywidualny numer. Aby sprawdzić gdzie znajduje się brakujący karton należy wejść na stronę DPD i sprawdzić tracking przesyłki, wpisując numer listu przewozowego otrzymanego podczas potwierdzenia wysyłki.

 

Przed kontaktem z nami w sprawie braków prosimy o dokładne sprawdzenie zawartość przesyłki i wszystkich jej zakamarków.

 

do góry  Czy adres dostawy może różnić się od tego z rachunku?

 

Tak, adres dostawy możemy być inny niż dane na rachunku. W tym celu należy podczas podawania danych adresowych wypełnić zaznaczony na poniższym rysunku zieloną ramką formularz. Dokument zakupu zostanie wystawiony na dane zamawiającego, a przesyłka zostanie wysłana na dane podane w formularzu "adres dostawy".

 

Jeśli adres wysyłki jest taki sam, jak dane zamawiającego, należy zaznaczyć pole "wysyłka na adres zamawiającego".

 

adres wysyłki

 

Klienci posiadający u nas swoje konto (profil) mogą dowolnie operować swoimi danymi zamawiającego i danymi do wysyłki. Klient może przypisać do swojego konta (profilu) kilka adresów do wysyłki i zawsze ustawiać jako bieżący ten, który w danym momencie jest odpowiedni.

Aby zmienić adres dostawy lub dane zamawiającego należy zalogować się do sklepu, a następnie w panelu sterowania kontem wybrać opcję "Dane osobowe".

 

 

do góry  Czy mogę otrzymać dostawę przesyłki w określonym przeze mnie dniu?

 

Sklep DrumCenter.pl nie prowadzi usługi doręczania przesyłek w konkretnym dniu i konkretnej godzinie z uwagi na to, że nie jest bezpośrednim doręczycielem przesyłek.

Wszystkie nasze przesyłki realizowane są przez zewnętrzne firmy takie, jak Poczta Polska i DPD. Nie mamy zatem możliwości fizycznego dopilnowania, aby przesyłka dotarła w określonym dniu i o określonej godzinie.

Przesyłki kurierskie zazwyczaj dostarczane są następnego dnia roboczego po ich wysłaniu, można więc zaplanować przybliżony termin doręczenia.

 

 

do góry   Co się stanie, jeśli w czasie dostarczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?

 


Przesyłka kurierska DPD


W przypadku, kiedy wysyłka realizowana była przy pomocy firmy kurierskiej DPD, kurier po nieudanej próbie doręczenia powinien zostawić awizo i próbować skutecznie doręczyć przesyłkę dnia następnego. Kurier może też skontaktować się z odbiorcą przesyłki telefonicznie na wskazany na liście przewozowym numer telefonu. Pamiętać należy, że kurier nie ma w obowiązku telefonowania do Państwa. Jeżeli zostawione zostało awizo, należy skontaktować się z numerem telefonu na nim podanym (powinien to być bezpośredni numer telefonu kuriera) i umówić się na kolejną próbę doręczenia.


Może się zdarzyć, że kurier nie zostawi awiza i nie będzie się z Państwem kontaktował telefonicznie. W takim wypadku należy odszukać najbliższą placówkę DPD i zadzwonić na nią podając numer listu przewozowego (otrzymany mailem w potwierdzeniu wysłania) z zapytaniem o termin kolejnej próby doręczenia.


DPD podejmuje tylko dwie próby doręczenia. Kiedy próby będą nieskuteczne, przesyłka wraca do nadawcy.

 


Przesyłka Poczta Polska


W przypadku, kiedy wysyłka realizowana była za pomocą Poczty Polskiej, listonosz podczas nieobecności adresata powinien zostawić w skrzynce pocztowej awizo z informacją, w którym oddziale pocztowym przesyłka jest do odbioru. Zazwyczaj listonosze nie podejmują drugiej próby doręczenia w innym dniu. Po tygodniu od pierwszej nieudanej próby doręczenia w skrzynce powinno pojawić się powtórne awizo. Po odbiór przesyłki należy udać się do najbliższego oddziału Poczty Polskiej, przypisanego do danego rewiru.


Czasami zdarza się tak, że pomimo nieudanej próby doręczenia listonosz nie zostawi awiza. W takim wypadku po upływie około 7 dni od daty spodziewanego doręczenia przesyłki sugerujemy udać się do najbliższego oddziału Poczty Polskiej z zapytaniem, czy nie leży u nich przesyłka. W takich wypadkach bardzo często paczka się odnajduje.


Poczta Polska uruchomiła opcję śledzenia przesyłek. Sprawdź, gdzie aktualnie jest Twoja przesyłka.

 

 

 

do góry  Co robić, jeśli przesyłka została uszkodzona w transporcie?

 

Jeśli dostarczona przesyłka nosi ślady uszkodzeń mechanicznych lub ingerencji w jej zawartość,  przesyłki nie należy przyjmować. Odmawiając przyjęcia przesyłki należy na liście przewozowym dać adnotację "odmowa przyjęcia - uszkodzona przesyłka".

 

W przypadku, kiedy przesyłka została już odebrana, a list przewozowy podpisany, prosimy ją otworzyć przy kurierze i sprawdzić, czy wszystko się zgadza, a w przypadku uszkodzenia prosimy w miarę możliwości o spisanie protokółu szkody z kurierem. Protokół szkody ułatwia nam późniejsze dochodzenie swoich praw z firmą spedycyjną.

 

W obu przypadkach prosimy także niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą.

 

 

do góry  Jak DrumCenter.pl pakuje przesyłki?

 

Wszystkie wysyłane przez nas przesyłki są starannie pakowane.

 

Mamy różne procedury pakowania w zależności od rodzaju towaru jak i spedytora, którym są wysyłane. Wszystkie one oparte są na naszych doświadczeniach.

 

Bezpieczeństwo przesyłki stawiamy na pierwszym miejscu, a nasze paczki docierają w całości.

 

Dodatkowo przesyłki w większości przypadków owijane są czarną folią oraz zaklejane naszą firmową taśmą klejącą.

 

Dysponujemy też w naszym magazynie maszynami do tworzenia wypełniaczy kartonowych i papierowych oraz dedykowanymi opakowaniami do niektórych grup produktów.

Ilość: 0 szt.
Suma: 0.00
Obserwujesz: (0)
Raty
DrumCenter Bydgoszcz na Facebooku DrumCenter Bydgoszcz na Youtube DrumCenter Bydgoszcz na Instagramie

Mobilna wersja sklepu

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij